دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی
سرخط خبرها

مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی: برگزاری ۴۵ پارتی مزایده کالا در استان | ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم

  • کد خبر: ۱۱۶۰۳۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
  • ۱
مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی: برگزاری ۴۵ پارتی مزایده کالا در استان | ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم
محمدحسین شیخ‌زاده گفت: اکنون مزایده سازمان املاک تملیکی استان با ۴۵ پارتی در حال برگزاری است و بخشی بزرگ از محموله‌های داخل انبار در این مزایده است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، مدیر سازمان املاک تملیکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه امحای ۶۰۰ تن کالای قاچاق در مشهد گفت: بعد از ورود دستگاه قضا و رئیس‌جمهور به سازمان‌های املاک تملیکی و دستور اصلاح ساختار و سیستم انبارداری سازمان املاک تملیکی، حدود ۷۰درصد اموال املاک تملیکی در کشور تخلیه و اصلاح شد. در این اصلاح ساختار به دستور رئیس‌جمهور حدود بیست اداره ما اداره کل شد.

به‌گفته محمدحسین شیخ‌زاده، ورودی سازمان املاک تملیکی، کالاهای ضبطی، قضایی، قاچاق و متروکه است که در خراسان رضوی هر چهار مدل را داریم و حدود ۱۶۰۰ پرونده متروکه در خراسان رضوی داریم که از آذرماه پارسال تاکنون آن‌ها را به سی پرونده رساندیم. کالای متروکه به کالایی می‌گویند که از تاریخ ورودش به گمرک بیش از چهار ماه بگذرد و از گمرک ترخیص نشود یا صاحب کالا برای انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا مراجعه نکند. مسلما کالای متروکه حتما باید در مزایده قرار بگیرد و فروخته شود و از ماحصل فروشش عواید دولت و صاحب کالا داده شود.

وجود ۷هزار پرونده قاچاق در خراسان رضوی

وی تصریح کرد: در زمینه قاچاق کالا حدود ۷هزار پرونده در خراسان رضوی داریم که باتوجه‌به حرکت جهادی سال گذشته، تعیین تکلیف بخش بزرگی از این پرونده‌ها انجام شده و بقیه هم در دست انجام است. مسلما برای هر پرونده باید حکم قضایی داشته باشیم و استعلام‌های موردنیاز را از دستگاه‌هایی مثل غذا و دارو، استاندارد، جهاد کشاورزی و دام‌پزشکی بگیریم. در صورت تأیید برای فروش، ارزیابی نرخ و قیمت آن بر اساس تعیین نرخ کارشناس رسمی دادگستری و در مزایده و حراج به‌صورت ماهانه انجام می‌شود.
شیخ‌زاده در ادامه گفت: ما هر ماه حراج داریم و همین الان مزایده سازمان املاک تملیکی استان با ۴۵ پارتی در حال برگزاری است و بخش بزرگی از محموله‌های داخل انبار در این مزایده است.


به‌گفته مدیر املاک تملیکی خراسان رضوی، در حراجی که از هفته آینده انجام می‌شود، سازمان املاک تملیکی استان حضور دارد و حدود چهار پارتی در حراج داریم. همچنین در اموال غیرمنقول نیز سازمان املاک تملیکی استان فعال است و حدود ششصد پرونده غیرمنقول داریم که از این تعداد پرونده، بخشی در مزایده اخیر است که در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالکریم
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
اشتراک در باره آهن مس برنج فلزات اشتراک کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->